Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1100 - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
ROOD/WIT
Vermogen:
63 kW
Teller:
36.288 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Het betreft hier nog een zeer nette
Ducati Multistrada 1100 . De motor
heeft net [ 250km terug ] nog een
beurt gehad bij de Dealer waarbij ook
de Riemen Vervangen zijn.
Opties en Accessoires:
1 Maand Gratis!! Alriskverz., Comfort Zadel, Dealer Onderhouden, Div.Financiering Mogelijkheden, Ex. Afleverbeurt Eur 200,-, Gear Shift Indicator, Getinte Kuipruit, Handkappen, Inruil Mogelijk, Onderhouds Facturen Aanwezig, Origineel N.L. Motor, Sportdempers, Tankpad, Wheelstriping, Zeer Mooie Nette Motor, Zij Koffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
van Hoeijen Motoren
Klettersteeg 7-A
Achterveld
Plan de route
0342-453063
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion