Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER SP - 2023

Garantie: Ja
8922 Km
.
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 93 Nm
Afmetingen (LxB): 213 x 82 cm
Tankinhoud: 14 liter
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 1
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In werkelijk nieuw verkerende Ducati Monster SP afkomstig van eerste eigenaar met slechts 8.922 km op de teller.
Nieuw door ons geleverd en voorzien van een aantal accessoires zoals o.a. Ducati performance, radiateur beschermer, tank-pad, stuur-einddoppen, voorvork slider en een set Progrip handvaten.

Deze exclusive Monster wordt afgeleverd incl. SP duo seat, Ducati map (boekje & sleutels), jaarlijkse beurt, (Ever Red 24 maand) fabrieksgarantie tot Feb. 2027.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion