Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO - 2024

Garantie: Ja
1312 Km
Livery
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De nieuwste Ducati motor is nu al de eerste in zijn klasse. Afgeleid van de 1285 cc Superquadro motor van de 1299 Panigale.De begrenzer is ingesteld op 10.250 tpm: geen enkele andere eencilindermotor haalt dit toerental. Het vermogen is het hoogste in zijn segment, met 77,5 pk bij 9750 tpm en 63 Nm koppel bij 8000 tpm. Onderhoudsintervallen, waarbij de olie elke 15.000 km wordt ververst en de klepspeling elke 30.000 km wordt gecontroleerd.

Deze Hypermotard 698 Mono RVE heeft het volledige Termignoni race uitlaatsysteem, de Ducati Performance kortere kentekenplaathouder en de carter beschermer gemonteerd. Deze accessoires hebben een nieuw waarde van €2700,-.

Deze Hypermotard heeft fabrieksgarantie tot en met januari 2027!

Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion