Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 - 2008

26019 Km
ROOD
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

In keurige staat verkerende Hyper Motard 1100 S Versie.

Voorzien van veel carbon, SC Project demper met db killer.

Meerdere foto`s van betere kwaliteit op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion