Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SS - 1990

Garantie: Nee
28027 Km
Rood-wit
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Uniek object: Origineel Nederlands geleverde Ducati 900 Supersport van 2e eigenaar afkomstig.
Dit model is van 1988 t/m 1990 geproduceerd, 2.000 stuks slechts.
Deze motor is geheel technisch aangepakt ! Grote service, nieuwe bandenset, nieuwe ketting/tandwielset, nieuwe brandstofpomp, nieuwe benzineslangen, carburateurs gereinigd en gesynchroniseerd enz.

Verder historie ; 
* Biggelaar getuned (in 2004, factuur aanwezig)
* Origineel papieren kentekenbewijs
* 2 originele sleutels + sleutellabels
* Instructieboekje
* Motor tijdschrift met een uitgebreid verslag over deze 900 Supersport
Indien u interesse heeft voor aankoop en/of bezichtiging neem dan even contact met mij op voor een afspraak !
De koffie staat klaar !

  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion