Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK ADVANCED TC - 2025

€ 9.999,- € 10.499,-
Garantie: Ja
Nieuw
White
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ook deze 800NK Advanced is vanaf nu te bezichtigen en te rijden bij ons op de Veemarkt in Amsterdam.

Wij - de Motorzaak Amsterdam - zijn jouw trotse exclusive A-Merk dealer van CF Moto, en we verwelkomen je graag in ons showroom om je meer te vertellen over deze geweldige motorfiets en het merk erachter. Tot snel op de Veemarkt

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

De technologisch meest geavanceerde Roadster: de 800NK. Krachtig, wendbaar, stijlvol en ergonomisch, ontdek de nieuwe maatstaf in Naked Bikes. De goed uitgeruste en krachtige 800NK Advanced is uitgerust met de allerbeste onderdelen. Bereid je voor om de weg te domineren met de agressieve naked bike styling van de CFMOTO 800NK. Omarm de opvallende esthetiek, want de pijlvormige LED-koplamp, de korte achterkant en de scherpe lijnen zorgen voor een formidabele aanwezigheid op de fel concurrerende markt van naked bikes.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion