Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X SPORT - 2025

Nieuw
Wit / Grijs
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


De 700CL-X SPORT is onstuimig en energiek. Deze café-racer koppelt eigenheid aan uitstekende prestaties en een verfijnde styling. De CL-X designtaal, met de "X"- elementen in onder andere de koplamp en het achterlicht, de ronde spiegels, het zichtbare frame, de alminium zijpanelen en de slanke vorm van de brandstoftank, doet alle hoofden draaien.

Met de boven de kroonplaat gemonteerde clip-ons, het Maxxis-rubber rond de 17-inch velgen, de wave-type-remschijven en de Brembo Stylema monobloc remklauwen heeft de 700CL-X Sport een duidelijk agressievere houding. Het solo zadel, stoere windscherm en de ronde bar-end spiegels maken het plaatje af.
 

De 700CL-X SPORT is standaard uitgerust met ride-by-wire gasklepbediening, slipperkoppeling, cruise control, Brembo-remmen, KYB-vering, clip-on bars en LED-verlichting.

Het Brembo-remsysteem met ABS garandeert de veiligheid op alle soorten wegdek. Aan de voorzijde worden de twee 300 mm schijven afgeremd door een stel top-of-the-range radiale Brembo Stylema-vierzuigerremklauwen. Achteraan vind je een 260 mm schijf met daarop een 34 mm Brembo remklauw met enkele zuiger.

De 700CL-X SPORT heeft die geraffineerde SPORTY look in café-racer stijl, vanuit welke hoek je hem ook bekijkt.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion