Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X ADVENTURE - 2025

€ 7.348,- € 7.349,-
Nieuw
Aurora Blue
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
cfmoto - 700-cl-x-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO biedt standaard 5 JAAR FABRIEKS GARANTIE op alle modellen

De CFMOTO 700CL-X Adventure is een krachtige cross-over motorfiets die zich uitstekend leent voor avontuurlijke tochten. De Adventure-uitvoering onderscheidt zich door het verhoogde stuur, de spaakvelgen, de off-road banden, het hoge spatbord en de standaard bagagedrager. Met andere woorden, de 700CL-X Adventure is een uitstekende keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar avontuur en prestaties.

MOTOR
De 693cc paralleltwin levert indrukwekkende prestaties. Het is niet enkel het topvermogen van 75 pk maar vooral het heel bruikbare koppel van 68 Nm dat aangenaam verrast.

BREMBO
De 320 mm remschijven vooraan worden afgestopt door topklasse Brembo Stylema monobloc vierzuiger-remklauwen.

WINDSCHERM
Het hoge windscherm is standaard gemonteerd en beschut je tegen regen en wind.

STUUR
De Adventure heeft een hoger en breder stuur dan de Heritage voor nog meer controle en wendbaarheid.

PIRELLI BANDEN
De Pirelli Scorpion Rally STR banden zorgen met hun semi-noppen profiel voor een typische scrambler-look maar bieden ook tonnen grip voor het betere stuurwerk. Vooraan zien we een 18-inch wiel met een bandbreedte van 110 mm terwijl achteraan een 170 mm band de 17-inch spaakvelg siert.

BAGAGE
De 700CL-X Adventure is standaard voorzien van bagagedragers aan beide zijden van de motor. Kies voor een setje stijlvolle koffers en je bent klaar om erop uit te trekken.

VERING
De high-spec KYB vering bestaat vooraan uit een volledig instelbare 41mm upside-down. Achteraan vinden we een schokbreker met een veerweg van 150mm waarvan je de preload en rebound kan verstellen. De KYB veerelementen zorgen in combinatie met het stijve chassis voor een indrukwekkende rijervaring, of het nu op asfalt dan wel op het onverhard is.

SLIPPERKOPPELING
Helpt het stuiteren van het achterwiel te verminderen bij terugschakelen.

FRAME
CFMOTO ontwierp een volledig nieuw chroom-molybdeen frame dat slechts 16,5 kg op de weegschaal legt. De aluminium swingarm voegt daar 6,7 kg aan toe.

De 700CL-X Adventure biedt een comfortabele zitpositie en een uitgebreid dashboard voor een gebruiksvriendelijke ervaring. Dankzij het ride-by-wire gashendel kon de 700CL-X worden uitgerust met een one-touch cruise control en twee rijmodi (Eco en Sport). Dit zijn, samen met de adaptieve koplamp en de zelfdovende richtingaanwijzers, unieke features voor een motorfiets in dit segment. Het Continental ABS-remsysteem, de volledige LED-verlichting én de USB-aansluiting onder het zadel vullen het plaatje aan.

*** Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux ***

  • LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).    

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl). 

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
    - Volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
      


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- KYB vering
- J.JUAN remmen
- Slipperclutch 
- Cruise Control
- Twee rijmodi
- Adaptieve led koplamp
- Zelfdovende knipperlichten
- Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion