Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas
Boring x slag
72|55.2
Cilinder inhoud
449
Comp. verhouding
11.3:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Bosch EFI
Ontsteking
ECU
Vermogen
|30|8000
Max. koppel
42|6250
Koppeling
Versnellingsbak
6 VERSNELLINGEN
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
12
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Vering voor
41mm Upside down KYB, regelbaar
Vering achter
Multi-link, KYB monoshock, regelbaar
Remmen voor
4-piston J.Juan, 320mm schijf
Remmen achter
enkele remschijf 220mm
Voorband
130/90-R16
Achterband
150/80-R16
Wielbasis
1485
Lengte
2205
Breedte
805
Hoogte
1110
Zithoogte
690
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Nebula Black,Ruby Red
Beschrijving
Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf.
De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: HONDA in 2010 - De VFR1200F wordt geïntroduceerd. Hoewel het niet een sportmotor is zoals algemeen wel werd verwacht is het de eerste motor met DCT, dual clutch transmission, waardoor het schakelen met een knop mogelijk wordt. Een nieuwe innovatie op een wegmotor.
Geïntroduceerd in het begin van 2009 als een 2010 model komt Honda met de chopper-geïnspireerde Fury. Aangedreven door een 1300cc V-Twin wijkt het af van de traditioneel conservatieve lijn van het bedrijf