Nieuwsbrief:

CAN-AM  RYKER 900 RALLY - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
ZWART
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

LET OP! Nu mooie Start of the season deals, nu tot € 2500,- korting op alle 2022/2023 modellen Ryker 900 Rally modellen. Deze korting is al van de vraagprijs afgehaald. Ook op de overige modellen zijn mooie kortingen te verkijgen. Zo krijg je op een Ryker 600 €1200,- korting en op de Ryker 900 en 900 Sport €1800,- korting.
Can-Am Ryker Rally 900
. Daar bovenop krijg je ook 2 jaar extra garantie en 2 extra jaar pechhulp verlening door heel Europa.

Profiteer nu van van 5.99% rente op een financiering!

Can-Am Ryker Rally 900


Draait het bij jou ook allemaal om sportiviteit, maar ook zeker op fun? Hou jij er van om het randje op te zoeken? Dan is de compleet veranderde Ryker Rally 900 echt jou machine! Los van het feit dat je met een *autorijbewijs of een ** motorrijbewijs een Can-Am mag besturen is deze ontworpen voor zowel nieuwe als ervaren bestuurders. Dit model is een gloednieuwe aanvulling op in de Ryker reeks waarbij het draait allemaal om handeling en sportiviteit op zowel hard als onverhard. Wat is er dan anders tenopzichte van het vorige Rally model:

- Rally banden en versterkte multi-spaak wielen

- Betere bescherming aan de voorzijde

- Een skidplate aan de onder kant van de Ryker, voor een betere bescherming aan de onderkant

- Aangepast inlaat met een luchtfilter aan de voorzijde

- Open achterspatbord

- Akrapovic geluiddemper

- Meer bescherming en comfort voor bestuurder, met handbeschermers, rally-stuur en comfortzadel,
Instelbare antislip voetsteunen voor meer grip

- Verbeterde KYB† HPG schokdempers voor en achter met externe afstelling en 2,5 cm extra veerweg

- Uitgerust met frame voor Max Mount om accessoires voor passagiers en bagage toe te voegen

- Rallymodus voor meer rijplezier op onverharde wegen

- Cruisecontrol



Vaak wordt er gedacht dat de Rally uitvoering alleen geschikt is wanneer je veel offroad rijd, maar dat is niet waar. De Ryker 900 Rally gedraagt zich waanzinnig op asfaltwegen, en vaak kiezen onze klanten juist voor het uiterlijk.



Door de lage zitpositie heb je veel tractie en een goede wegligging. Door alle veiligheidssystemen waaronder: ABS, tractiecontrole en stabiliteitssysteem is een Can-Am net zo veilig als een auto, misschien nog wel intelligenter zelfs. Zo berekend een Ryker exact welke veiligheidssystemen hij toe moeten inzetten en aanpassen, op welk gevaarlijk moment dan ook. Slim niet?



Alsof dat nog niet genoeg is, kan je zonder gereedschap en binnen enkele seconden de totale zit positie aanpassen. Zo kan je het stuur aanpassen en de voetsteunpositie. Ben jij 150cm, of 210? Dat maakt voor de Ryker niks uit, want voor alle lengtes kan jij eenvoudig je zit personaliseren.



Naast het feit dat een Ryker al een eye-catcher op zich is, is deze daarnaast met veel accessoires uit te rusten om deze volledig te laten personaliseren. Van de meest extreme kleuren tot aan alles wat betreft: performance, bagage, comfort en offroad. Verzin het en het is er!



De Ryker Rally 900 heeft een gemiddeld verbruik van zo’n 6,0L per 100km. Dat is netjes, maar wil je nog wat zuiniger rijden, dan beschikt de Ryker over een speciale ECO-modus. Zo kun je wanneer je lekker aan het cruisen bent wat zuiniger aan doen met de brandstof. Maar als extra op de Rally uitvoering de Rally modus, waardoor het mogelijk om tot bijna 90 graden op onverhard of in de regen te kunnen spelen!



Dankzij zijn CVT (volledig automatische versnellingsbak) hoef je eigenlijk alleen maar gas te geven en te remmen. Dit zorgt voor relatief onervaren bestuurders dat zij meer focus hebben op de weg, en voor de ervaren bestuurders een mooie manier om lekker sportief te kunnen rijden, omdat deze iets hoogtoeriger loopt dan een semi-automaat.



*   te besturen met een autorijbewijs behaald voor 19-03-2013


** te besturen met een A motorrijbewijs of A2 behaald van 21-jarige leeftijd met Code 80

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion