Nieuwsbrief:

CAN-AM  RYKER 900 RALLY - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
ZWART
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
can-am - ryker-900-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 24 maanden

LET OP! Nu mooie Start of the season deals, nu € 2500,- korting op alle 2022/2023 modellen Ryker 900 Rally modellen. Deze korting is al van de vraagprijs afgehaald. Ook op de overige modellen zijn mooie kortingen te verkijgen. Zo krijg je op een Ryker 600 €1200,- korting en op de Ryker 900 en 900 Sport €1800,- korting.
Can-Am Ryker Rally 900
. Daar bovenop krijg je ook 2 jaar extra garantie en 2 extra jaar pechhulp verlening door heel Europa.

Draait het bij jou ook allemaal om sportiviteit, maar ook zeker op fun? Hou jij er van om het randje op te zoeken? Dan is de compleet veranderde Ryker Rally 900 echt jou machine! Los van het feit dat je met een *autorijbewijs of een ** motorrijbewijs een Can-Am mag besturen is deze ontworpen voor zowel nieuwe als ervaren bestuurders. Dit model is een gloednieuwe aanvulling op in de Ryker reeks waarbij het draait allemaal om handeling en sportiviteit op zowel hard als onverhard. Wat is er dan anders tenopzichte van het vorige Rally model:

- Rally banden en versterkte multi-spaak wielen

- Betere bescherming aan de voorzijde

- Een skidplate aan de onder kant van de Ryker, voor een betere bescherming aan de onderkant

- Aangepast inlaat met een luchtfilter aan de voorzijde

- Open achterspatbord

- Akrapovic geluiddemper

- Meer bescherming en comfort voor bestuurder, met handbeschermers, rally-stuur en comfortzadel,
Instelbare antislip voetsteunen voor meer grip

- Verbeterde KYB† HPG schokdempers voor en achter met externe afstelling en 2,5 cm extra veerweg

- Uitgerust met frame voor Max Mount om accessoires voor passagiers en bagage toe te voegen

- Rallymodus voor meer rijplezier op onverharde wegen

- Cruisecontrol



Vaak wordt er gedacht dat de Rally uitvoering alleen geschikt is wanneer je veel offroad rijd, maar dat is niet waar. De Ryker 900 Rally gedraagt zich waanzinnig op asfaltwegen, en vaak kiezen onze klanten juist voor het uiterlijk.



Door de lage zitpositie heb je veel tractie en een goede wegligging. Door alle veiligheidssystemen waaronder: ABS, tractiecontrole en stabiliteitssysteem is een Can-Am net zo veilig als een auto, misschien nog wel intelligenter zelfs. Zo berekend een Ryker exact welke veiligheidssystemen hij toe moeten inzetten en aanpassen, op welk gevaarlijk moment dan ook. Slim niet?



Alsof dat nog niet genoeg is, kan je zonder gereedschap en binnen enkele seconden de totale zit positie aanpassen. Zo kan je het stuur aanpassen en de voetsteunpositie. Ben jij 150cm, of 210? Dat maakt voor de Ryker niks uit, want voor alle lengtes kan jij eenvoudig je zit personaliseren.



Naast het feit dat een Ryker al een eye-catcher op zich is, is deze daarnaast met veel accessoires uit te rusten om deze volledig te laten personaliseren. Van de meest extreme kleuren tot aan alles wat betreft: performance, bagage, comfort en offroad. Verzin het en het is er!



De Ryker Rally 900 heeft een gemiddeld verbruik van zo’n 6,0L per 100km. Dat is netjes, maar wil je nog wat zuiniger rijden, dan beschikt de Ryker over een speciale ECO-modus. Zo kun je wanneer je lekker aan het cruisen bent wat zuiniger aan doen met de brandstof. Maar als extra op de Rally uitvoering de Rally modus, waardoor het mogelijk om tot bijna 90 graden op onverhard of in de regen te kunnen spelen!



Dankzij zijn CVT (volledig automatische versnellingsbak) hoef je eigenlijk alleen maar gas te geven en te remmen. Dit zorgt voor relatief onervaren bestuurders dat zij meer focus hebben op de weg, en voor de ervaren bestuurders een mooie manier om lekker sportief te kunnen rijden, omdat deze iets hoogtoeriger loopt dan een semi-automaat.



*   te besturen met een autorijbewijs behaald voor 19-01-2013


** te besturen met een A motorrijbewijs of A2 behaald van 21-jarige leeftijd met Code 80

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion