Nieuwsbrief:

CAN-AM  RYKER 900 - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
ZWART
can-am - ryker-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

LET OP!, nu € 1800,- korting op alle 2023 modellen Ryker 900. Deze korting is al van de vraagprijs afgehaald. Rij dus nu jouw favoriete Can-Am al vanaf € 12890,-. Ook krijg je tijdens deze actie 2 extra jaar fabrieksgarantie en road-assistance. Pak nu dat voordeel, want de actie loopt tot 31 Oktober 2024

Can-Am Ryker Sport 900



Draait het bij jou ook allemaal om sportiviteit? Dan is de Ryker Sport 900 jou machine! Dit model is een gloednieuwe aanvulling op in de Ryker reeks waarbij het allemaal draait om handeling en sportiviteit. Los van het feit dat je met een *autorijbewijs of een ** motorrijbewijs een Can-Am mag besturen is deze ontworpen voor zowel nieuwe als ervaren bestuurders. Zo heeft de Ryker Sport 900 een sportmodus, welke er voor zorgt de tractiecontrole wat meer ruimte geeft om te kunnen spelen. Uiteraard wel alles binnen veilig gebruik. Maar wat is er nog meer anders dan de "standaard" Ryker 900? Zo kun je onder meer terug vinden:

- Sportievere wielen
KYB-vering waarbij je de veervoorspanning eenvoudig afstelt 

- Cruise control, wat voor 2022 volledig nieuwe is

- Sportiever zadel

- Maxmount subframe, welke vereist is om een duopassagierszadel of andere accessoires toe te voegen



Door de lage zitpositie heb je veel tractie en een goede wegligging. Door alle veiligheidssystemen waaronder: ABS, tractiecontrole en stabiliteitssysteem is een Can-Am net zo veilig als een auto, misschien nog wel intelligenter zelfs. Zo berekend een Ryker exact welke veiligheidssystemen hij toe moeten inzetten en aanpassen, op welk gevaarlijk moment dan ook. Slim niet?



Alsof dat nog niet genoeg is, kan je zonder gereedschap en binnen enkele seconden de totale zit positie aanpassen. Zo kan je het stuur aanpassen en de voetsteunpositie. Ben jij 150cm, of 210? Dat maakt voor de Ryker niks uit, want voor alle lengtes kan jij eenvoudig je zit personaliseren.



Naast het feit dat een Ryker al een eye-catcher op zich is, is deze daarnaast met veel accessoires uit te rusten om deze volledig te laten personaliseren. Van de meest extreme kleuren tot aan alles wat betreft: performance, bagage en comfort. Verzin het en het is er!

De Ryker Sport 900 heeft een gemiddeld verbruik van zo’n 6,08L per 100km. Dat is netjes, maar wil je nog wat zuiniger rijden, dan beschikt de Ryker Sport 900 ook over een speciale ECO-modus. Zo kun je wanneer je lekker aan het cruisen bent wat zuiniger aan doen met de brandstof. Dankzij zijn CVT (volledig automatische versnellingsbak) hoef je eigenlijk alleen maar gas te geven en te remmen. Dit zorgt voor relatief onervaren bestuurders dat zij meer focus hebben op de weg, en voor de ervaren bestuurders een mooie manier om lekker sportief te kunnen rijden, omdat deze iets hoogtoeriger loopt dan een semi-automaat.



*   te besturen met een autorijbewijs behaald voor 19-03-2013


** te besturen met een A motorrijbewijs of A2 behaald van 21-jarige leeftijd met Code 80

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion