Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Triple black - zwart
Vermogen:
Teller:
6.010 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW S1000XR Triple Black – Full Option | 2024 | Nieuwstaat | Slechts 6.010 km

Ben jij op zoek naar de perfecte mix van sportiviteit, comfort en technologie? Dan is deze BMW S1000XR Triple Black uit 2024 precies wat jij zoekt. Deze full-option machine verkeert in absolute nieuwstaat, heeft slechts 6.010 km gelopen en is voorzien van alle denkbare luxe – inclusief een Akrapovič uitlaat én origineel BMW alarmsysteem.

En ja, het is een BTW-motor, dus interessant voor zowel particulieren als zakelijke rijders!

Highlights:
  • Bouwjaar: 2024

  • Kilometerstand: 6.010 km

  • Kleur: Triple Black

  • BTW-motor (prijs is inclusief btw)

  • Full option

  • BMW alarmsysteem (origineel)

  • Akrapovič sportuitlaat (origineel)

  • Verkeert in nieuwstaat


Technische specificaties:
  • Motorinhoud: 999 cc

  • Vermogen: 165 pk (121 kW)

  • Koppel: 114 Nm bij 9.250 tpm

  • Transmissie: 6 versnellingen, quickshifter (up & down)

  • Aandrijving: Ketting

  • Gewicht: ca. 226 kg rijklaar

  • Tankinhoud: 20 liter

  • Topsnelheid: +250 km/u


Opties & uitrusting:
  • Dynamic ESA (elektronisch instelbare vering),

  • Dynamic Pro rijmodus,

  • Cruise control,

  • Keyless Ride,

  • Quickshifter (shift assistant Pro),

  • Heated grips,

  • Handkappen,

  • LED-verlichting rondom,

  • TFT-kleurenscherm met connectiviteit,

  • Bochten-ABS (ABS Pro),

  • Traction Control (DTC),

  • Hill Start Control,

  • Bandenspanningscontrolesysteem (RDC),

  • Navigatievoorbereiding,

  • Verstralers/spots,

  • Akrapovič einddemper (origineel BMW-accessoire),

  • BMW alarmklasse 3 beveiliging,


Waarom deze S1000XR?

Deze motor is niet alleen een technische krachtpatser, maar ook een stijlvolle alleskunner. Of je nu sportief rijdt in de bergen of lange afstanden maakt op de snelweg – de S1000XR blinkt uit in comfort, prestaties én veiligheid.

Ben jij klaar om op te stappen? Plan dan snel een bezichtiging of proefrit. Deze machine is in topconditie en klaar voor vele zorgeloze kilometers.

📞 Reageer nu voordat iemand anders ermee vandoor gaat!


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Aan advertentieteksten kunnen geen rechten ontleend worden.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Strada Motoren
Kardinaal van Rossumstraat 44-A
Dongen
Plan de route
0162782532
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion