Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2023

Garantie: Ja
12871 Km
BLACK STORM METALLIC 2 (ZWART METALLIC)
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - dec. 2023
Modelcode: K69
Typenummer: 0E41

Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 147 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bagagerek (0665), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bluetooth, Connected services, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA Pro (019C), Dynamic pakket (0235), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handkappen (0589), Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Middenstandaard (0636), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), USB aansluiting (04U1), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion