Nieuwsbrief:

BMW  R 80 RS - 1980

Garantie: Ja
12812 Km
Red smoke
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hoewel nooit door BMW zelf geproduceerd heeft Greenib,de Nederlandse importeur destijds,wegens toenemende vraag zelf een R80RS gebouwd op basis van de R80/7.
Een beperkte oplage van slechts 25 stuks was het gevolg.
Deze BMW R80RS is 10000 km volledig ook technisch gerestaureerd.Slechts 2 eigenaren zijn u voor gegaan .
Uitgebreid taxatie raport is aanwezig.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoclassics
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion