Nieuwsbrief:

BMW  R 18 ROCKTANE - 2023

Garantie: Ja
1500 Km
MINERAL GREY METALLIC
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
bmw - r-18-rocktane
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2023 - 2024
Modelcode: K34
Typenummer: 0N61

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Afmetingen (LxBxH): 262 x 98 x 121 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 395 afleverkosten.

Overige informatie
Laksoort: Matte
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp (05AA), AG Intern (0909), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Cruise control (0538), Cruise control adaptief, Dagrijverlichting (0202), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Hill hold functie, Hill Start Control (0204), Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED koplampen, Metaalkleur, Tankdop afsluitbaar (017C), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MR Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion