Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TROPHY - 2024

Garantie: Ja
4681 Km
RACINGBLUE
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 141 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 05-02-2029

Deze mooie R 1300 GS staat bij ons in showroom Elst
Met nieuwe zijkoffers van BMW

Fabrieksgarantie tot 06.02.2029
Opties en Accessoires:
Zijkofferset, 12 Volt contactdoos, Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Anti diefstal alarm, Bandenspanningcontrole (RDC), Centrale vergrendeling, Comfort pakket, Diefstalalarmsysteem, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic pakket, Dynamic Suspension Adjustement (DSA), Dynamic Traction Control (DTC), Electrisch verstelbaar windscherm, Hill Start Control, Hoge buddyseat, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED-verstraler, LED Achterlicht, Middenbok, MSR Motorsleepmomentregeling, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant GS Trophy, TFT Connectivity Display, Touring pakket, Uitlaat verchroomd, USB aansluiting, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvaten, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion