Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 R - 2021

Garantie: Ja
21105 Km
MINERALGRAU METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - 2024
Modelcode: K53
Typenummer: 0J71

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 4
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, BOS Desertfox Titanium, ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bagagerek (0665), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), Metaalkleur, Middenstandaard (0636), Motorspoiler (0580), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Stijlvariant Exclusive (0452), Tankcover Pure (0253), Teleservices (06AE), Verchroomde uitlaatpijp (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm sport (0560), Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion