Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 R - 2020

Garantie: Ja
20421 Km
HP MOTORSPORT LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - 2025
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 113 cm
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1

Deze mooie volle R 1250 R staat in onze showroom Elst.

Originele onderdelen zijn beschikbaar.
Marge.

Motor is nog niet gepoetst
Opties en Accessoires:
Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Akrapovic einddemper, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort buddyseat, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, LED dagrijverlichting, Metaalkleur, Middenbok, Motorspoiler, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm sport, Witte LED-knipperlichten, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion