Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS HP - 2020

Garantie: Ja
18848 Km
Wit
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
bmw - r-1250-gs-hp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Keurige R1250GS HP Rallye met alle pakketten en een lage kilometerstand.

* Ik rij zelf met deze motor dus de kilometerstand loopt nog iets op!
* De topkoffer / navigatie en adventure kofferrekken zijn ter overname. 
 
  • We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.

    Bij serieuze interesse is een bezichtiging 's avonds ook mogelijk.
    Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

    Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

    Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

    U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
    Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

    De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

    Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
    U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
    (INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

    Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

    Bezoekadres:
    MG Automotive
    Donkervoortlaan 22
    3261 NH OUD-BEIJERLAND
    0186-510001






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MG Automotive
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion