Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2016

Garantie: Ja
56405 Km
Blauw
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC – Luxe en comfort voor de lange afstand

De BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC uit 2016 is een toermotor pur sang, ontworpen voor rijders die op zoek zijn naar comfort, prestaties en geavanceerde technologie. Met zijn 1.170cc tweecilinder boxermotor levert deze RT een soepele en krachtige rijervaring, ideaal voor lange ritten en ontspannen cruisen.
Met een tellerstand van 56.405 km is deze motor klaar voor vele comfortabele kilometers. Het ABS-remsysteem, ASC (Automatic Stability Control) en ESA (Electronic Suspension Adjustment) zorgen voor maximale controle en rijcomfort onder alle omstandigheden. Dankzij de uitmuntende windbescherming, ergonomische zithouding en luxe uitrusting is deze RT perfect voor zowel solo- als duo-ritten.
Waarom de R 1200 RT?
De BMW R 1200 RT is de ultieme motor voor rijders die lange afstanden willen afleggen met maximaal comfort en luxe. Of je nu dagelijks rijdt of een lange tour plant, deze RT biedt stabiliteit, kracht en rijplezier op elk traject.
  • Bouwjaar 2016
  • 1.170cc boxermotor met veel koppel
  • ABS, ASC en ESA voor optimale controle en veiligheid
  • Uitstekende windbescherming en ergonomisch comfort
  • Ideaal voor lange ritten en ontspannen cruisen
Prijs: € 14.450,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf het luxe tourcomfort van de BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion