Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R - 2017

Garantie: Ja
10434 Km
Grijs
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R1200R

Bouwjaar: 2017
Kilometerstand: 10.434
Garantie: Ja 

Nederlandse motorfiets afkomstig van de eerste eigenaar.

 In nieuwstaat ! 

Sleutels / Boekje / Historie compleet 

Opties en accessoires: 
* 3 delige BMW kofferset 
* Hoog windscherm 
* Blok beugels zwart 
* Luxe kentekenplaat 
* TomTom voorbereiding 
* Sparbord achter en voor 
* Handvatverwarming 
* Rijmodes 
*ABS 
* Led knipperlichten wit 
* Led achterlicht 

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion