Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R - 2016

Garantie: Ja
14391 Km
THUNDER GREY METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2015 - dec. 2018
Koppel: 125 Nm
Tankinhoud: 18 liter
Aantal eigenaren: 1

Deze mooie R 1200 R staat in onze showroom Elst
Motor krijgt nog 2 originele zijkoffers

BTW verrekenbaar
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), Boordcomputer Pro, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koplamp Pro, Middenstandaard, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Touring pakket, Uitlaat verchroomd, Verwarmbare handvatten, Windscherm sport, Witte LED-knipperlichten, Zijkofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion