Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS LC - 2015

Garantie: Ja
38710 Km
BLACK STORM MET (ZWART METALLIC)
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015

De BMW R 1200 GS is uitgerust met een heldere LED-koplamp voor beter zicht in alle omstandigheden. De verwarmde handvatten zorgen voor extra comfort tijdens koude dagen.

De motor is voorzien van een alarmsysteem voor extra veiligheid. Met het Comfort-, Dynamic- en Touringpakket biedt hij ultiem rijcomfort en veelzijdigheid voor elke rit.

Rijmodi Pro en bandenspanningscontrole zorgen voor een veilige en aanpasbare rijervaring. Klaar om deze BMW R 1200 GS zelf te ervaren? Bezoek Motor Venray en maak een proefrit!

Speciale uitvoeringen af fabriek:
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0202 Dagrijlicht
0221 Boordcomputer Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0589 Handbescherming
0590 Richtingaanwijzer LED wit
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0650 ASC
0681 Kofferhouder links/rechts
0204 Hill Start Control


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion