Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
RIDE TO A NEW START!
* Nieuwe locatie, Nieuwe kansen! *
Onze showroom verhuist naar een nieuwe locatie, maar EERST maken we plaats voor waanzinnige acties!
Kom langs tijdens de *Motor(ver)Huis voordeelweken* en profiteer van extra voordeel op ons complete assortiment!
- Waarom wachten? De motor van je dromen is dichterbij dan je denkt! -
NU TE KOOP VAN €12250,- VOOR €11750,- !
BMW R1200GS werkelijk in absolute nieuwstaat compleet met onderhoudsgeschiedenis (dealer onderhouden) en de volgende opties:
- Dynamic ESA
- Cruise control
- Handvatverwarming
- Led pakket
- Rij modi: Rain, Road, Dynamic en Enduro
- Navigatievoorbereiding
- Getinte tour ruit
- WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!
wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.
Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE
Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.
Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !
Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !
Motorhuisbrabant
Lannerstraat 9
5011 ET Tilburg
www.motorhuisbrabant
info@motorhuisbrabant.nl
013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u
BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 nokkenassen, balansas |
Boring x slag | 101|73 |
Cilinder inhoud | 1.170 |
Comp. verhouding | 12,5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/digitaal |
Ontsteking | digitaal, dubbele ontsteking. |
Vermogen | 124|90.1|7.750 |
Max. koppel | 125|6.500 |
Koppeling | enkelvoudige droge plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | optie |
Frame | 2-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | BMW Motorrad Telelever; veerpootdiameter 41 mm, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning 5-voudig mechanisch instelba. Veeruitslag 190 mm. |
Vering achter | enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; WAD-veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 200 mm. |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 305 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70-R19 |
Achterband | 170/60-R17 |
Wielbasis | 1.507 |
Lengte | 2.210 |
Breedte | 915 |
Hoogte | 1.450 |
Zithoogte | 850/870 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Magmarot uni. Ostragrau-metallic matt. Alpinweiss uni. Saphirschwarz-metallic. |
Beschrijving | Een R 1200 GS. Een missie: de beste GS aller tijden.
De BMW R 1200 GS - het origineel onder de reis-enduros. Al 32 jaar definieert de GS het hele segment en is de trouwe reisgenoot bij uitstek van elke motoravonturier. BMW Motorrad opent nu een nieuw hoofdstuk in het succesverhaal en perfectioneert de iconische R 1200 GS opnieuw.
Een R 1200 GS. Een gevoel: kracht onder alle omstandigheden.
Sterk, gecultiveerd en soepel. De R 1200 GS wordt aangedreven door een nieuw geconcipieerde tweecilinder boxermotor van 125 pk (92 kW). Door het nieuwe koelingsconcept - een combinatie van lucht- en vloeistofkoeling - en de verticale gasflow door de cilinderkoppen, draait de motor altijd bijzonder efficiënt, krachtig en betrouwbaar. Andere verbeteringen als de nieuwe meervoudige natte plaatkoppeling met anti hop functie, het e-gas en de optionele rijmodi maken de nieuwe boxermotor tot het hart van de nieuwe R 1200 GS.
Een R 1200 GS. Een emotie: absolute controle.
De nieuwe R 1200 GS is berekend op èlk terrein. Dat komt door zijn nieuwe, stijvere hoofdframe met een verbeterde Para- en Telelever, die de stuurprecisie van deze enduro nog verder verhogen. Met het optionele Dynamic ESA is het rijwielgedeelte automatisch op elke ondergrond en op elke beladingstoestand af te stemmen. Nog veel multifunctioneler wordt de nieuwe GS door de extra rijmodi, die vier verschillende afstellingen met een druk op de knop mogelijk maken.
Een R 1200 GS. Een indruk: sterke individualiteit.
De nieuwe GS is op het eerste gezicht weer een echte GS: robuust, dynamisch en karakteristiek. Zorgvuldig afgewerkte oppervlakken en een perfecte finish onderstrepen zijn hoogwaardige kwaliteit. Het nieuwe koelingsconcept is vloeiend in de markante lijnvoering opgenomen en het optische zwaartepunt is verder naar voren verschoven, waardoor de nieuwe BMW R 1200 GS nog evenwichtiger en krachtiger oogt. Een omvangrijk optieprogramma maakt de R 1200 GS absoluut uniek. Met een innovatieve LED-koplamp, kruisspaakwielen en maar liefst drie verschillende uitrustingsvarianten kan iedereen van deze enduro zijn persoonlijke GS maken.
Een wereld. Een R 1200 GS: de reis van uw leven.
Aan de marktintroductie van de nieuwe BMW R 1200 GS gaat een unieke lange-afstandsrit vooraf. Onder het motto One World. One R 1200 GS. gaan vijf enduro-avonturiers op vijf werelddelen met de nieuwe R 1200 GS op reis. Dit tot nog toe unieke plan is een zware test van de nieuwe GS en met een beetje geluk is het ook de reis van uw leven. |
WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u bij Motorhuis Brabant.
Onze showroom met een uitgebreide selectie van jonge gebruikte motoren is in Tilburg Noord te vinden.
Daarnaast kunt u ook ons volledig assortiment op deze website bekijken.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 013-8225552 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken