Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS LC ADVENTURE - 2017

42143 Km
Light wit uni/Cordoba Blauw
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
bmw - r-1200-gs-lc-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 GS LC Adventure Rally
Bouwjaar: 2017
Kilometerstand: 42143
Kleur:Light wit Uni/Cordoba Blauw
Kenteken: 32-MH-TB

We hebben weer een supermooie Nederlandse GS Adventure in de mooie en gewilde Rally uitvoering. Motor verkeert in prachtstaat en is voorzien van
een donker getinte toerruit en een Wunderlich comfortbuddyzit. 

Motor is voorzien van onderstaande fabrieksopties:
0182 DTC
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0204 Hill Start Control
0221 Boordcomputer Pro
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0377 Aanwijzingsschild Urgentiedienst
0386 Handleiding Nederlands
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0562 Extra koplamp
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0680 Kofferhouder aluminium koffer
06AB Connectiviteit
0861 Style 1


  • Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.

    Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

    Uw motor 10 dagen gratis All Risk verzekerd? Dat kan, vraag naar de mogelijkheden.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792

    Openingstijden:
    Maandag:    Gesloten
    Dinsdag       8.30 - 17.30
    Woensdag   8.30 - 17.30
    Donderdag  8.30 - 17.30
    Vrijdag         8.30 - 17.30
    Zaterdag      8.30 - 16.30
    Zondag        Gesloten
     
  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion