Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 C - 1997

Garantie: Nee
76444 Km
Zwart
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R1200C 

Do you like your Martini ''shaken not stirred" ?

Dan is dit je motor! Nette en originele BMW R1200 C uit tomorrow never dies.
Maar dan in de mooie zwarte kleur.

Deze motor is de afgelopen 12 jaar van een eigenaar geweest en heeft net een volledige servicebeurt gehad,
waarbij de koppeling compleet is vervangen inclusief uitgaande krukaskeerring.
Dus staat de BMW weer helemaal klaar voor nieuwe avonturen.

De afgelezen tellerstand op deze BMW klopt helaas niet, in 2007 is er door een bij ons onbekende reden een wijziging ontstaan.
De juist berekende tellerstand is 76.444 en logisch te verifieren door middel van het bijgeleverde NAP Rapport.

Kom langs voor een proefrit, de koffie staat klaar! Of bel 072-5119292 voor info of afspraak.
 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion