Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS ADVENTURE - 2003

Garantie: Ja
195000 Km
Zwart
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer uitzonderlijke BMW motorfiets, niet voor toerrijders!!
Speciaal in onze werkplaatstotaal gerestaureerd, nu ongeveer 1500 km gereden.
– totaal nieuw opgebouwd motor en frame delen , versnellingsbak, aandrijfas nieuw.
– volledig ohlins systeem
– lichte dynamo
– grote tank 30 L
– nieuwe wielen met zwarte naven en zwarte R1200GS velgen
– speciaal uitlaatsysteem met akrapovic
– KNN intake
– carillo drijfstangen
– speciale zuigers hoge compressie alleen 98 of 102 octaan
– rapid bike
– spec chip
– race nokkenas
– spec klepveren
– 1200 koppen grote kleppen
– vermogens erbij uitdraai 119 pk achterwiel
– kahedo zitbank
– air fuel meter

Meer foto’s van hele restauratie op aanvraag.

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oscar Motorservice
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion