Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 1999

Garantie: Nee
74909 Km
.
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Zeer nette BMW r 1100 s uit 1999.

Motor is zowel technisch als optisch in goede staat, en rijdt zoals het hoort.

De lichtste en best lopende boxer van BMW, door het aluminium frame

Kortom een fantastische motor!

Type Motor:luchtgekoelde tweecilinder boxer viertakt

Distributie:enkele hoogliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder

Cilinderinhoud:1085 cc

Boring x slag:99x70,5 mm

Compressieverhouding:11.3:1

Max. Vermogen:72 kW 98 pk / 7500 opm

Max. Koppel:97 Nm / 5750 opm

Specifiek vermogen:90 pk/l

Brandstofvoorziening:Motronic MA 2.4 injectie

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl
Opties en Accessoires:
Katalysator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion