Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 XR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACKSTORM META (ZWART METALLIC)
Vermogen:
Teller:
5.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

BTW MOTOR!!!

BMW M 1000 XR uit 2024 met slechts 5.000 kilometer. Een extreme sportieve allroad die compromisloos vermogen combineert met high-end techniek.



Uitgevoerd met carbon wielen, het M Competition-pakket, gefreesde onderdelen en het carbonpakket voor maximale prestaties en een exclusieve uitstraling.



Een unieke en rijk uitgeruste machine voor de echte liefhebber. Nu beschikbaar bij Motor Venray.

018F M GPS-Laptrigger
019B M carbon wielen
032B Spiegel voor het stuuruiteinde
079A Carbon Pack
079E Gefreesde-onderdelenpakket
07MN M Competition-pakket


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion