Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 R - 2025

620 Km
White Aluminium Metallic
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In NIEUWSTAAT verkerende BMW M 1000 R Competition in de prachtige kleur White Aluminium Metallic en bomvol carbon! De BMW zit uiteraard ook nog in de fabrieksgarantie tot maart 2028. De nieuwprijs van deze BMW M1000R was €34.057,-! 

De BMW is voorzien van:
Competiton pakket
M-Stijlpakket
- Hoogwaardige gefreesde onderdelen van dubbel geanodiseerd aluminium
- M verstelbare sport remhendel
- M verstelbare sport koppelingshendel
- M voetsteunen
Carbon pakket
- Voorspatbord carbon
- Achterspatbord carbon
- Tandwielbeschermkap carbon
- Kettingbeschermer carbon
- Tankdoppen links en rechts carbon
- Windscherm carbon
- M-Carbon winglets
- Afdekking van de aanzuiggeluidsdemper carbon
- M-Carbon wingletsgeleiders
- Tank en zijafdekking carbon
- M-Carbon Velgen
  • M-GPS laptimer
  • Sozius pakket
  • Radiator beschermer
  • M-sportzadel
  • M-remklauwen
  • M-stuur met stuurverhoger
  • M-snelgashendel
  • M- endurance ketting
  • M-Batterij
  • M-seatcover
  • M-bijrijdersvoetsteunen
  • Akrapovic uitlaatsysteem
  • Bobbins
  • Schakelassistent PRO (quickshifter up/down)
  • Race-Rijmodi
  • Elektronisch DDC-onderstel
  • Handvatverwarming
  • Cruise control
  • Splitface LED-koplamp me M Logo
  • 6,5 inch TFT scherm met M opstartanimatie
  • Headlight Pro incl. dagrijlicht
  • BMW Motorrad ABS Pro
Rijmodi Pro
- Rijmodi Rain
- Rijmodi Road
- Rijmodi Dynamic
- Rijmodi Race
- Rijmodi Race Pro 1-3
- Pit-Lane-Limiter
- Launch Control
- Dynamic traction control (DTC)
- Wheelie control
- Slide control
- Dynamic brake control (DBC)
- Automatische wegrijhulp op hellingen (HSC) Pro
  • Dynamic damping control (DDC)
  • Spiegels op stuureinde
  • Keyless Ride
  • Gear indicator
  • Sport modus
  • Bandenspanningscontrole (RDC)
  • BMW certificaat aanwezig
  • 1 keyless sleutels aanwezig
  • 1 normale sleutel aanwezig + codekaart
  • Complete BMW map met alle boekjes + aankoopfactuur aanwezig
Superbike ontmoet Dynamic Roadster. Gemaakt op basis van M genen en als gemaakt voor de straat en het racecircuit. Gemaakt voor iedereen die tot het uiterste gaat. Een brute 210 pk met een topsnelheid van 280 km/u onder jouw controle. De splitface LED-koplamp wijst de weg naar de top. In elk van zijn drie ultrasportieve stijlen is de M R niet te missen.

De BMW wordt afgeleverd met:
- Fabrieksgarantie
- 1 maand gratis all-risk verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl

De BMW komt van de 1e eigenaar af en komt uit maart 2025! De motor verkeert met zijn 620 km rijervaring in werkelijke nieuwstaat! 

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: BMW S 1000 R F 800 GS 1200 GS 1250 Adventure G 310 650 F 750 GS F 900 XR S 1000 RR S 1000 XR
Opties en Accessoires:
Competiton pakket
M-Stijlpakket
- Hoogwaardige gefreesde onderdelen van dubbel geanodiseerd aluminium
- M verstelbare sport remhendel
- M verstelbare sport koppelingshendel
- M voetsteunen
Carbon pakket
- Voorspatbord carbon
- Achterspatbord carbon
- Tandwielbeschermkap carbon
- Kettingbeschermer carbon
- Tankdoppen links en rechts carbon
- Windscherm carbon
- M-Carbon winglets
- Afdekking van de aanzuiggeluidsdemper carbon
- M-Carbon wingletsgeleiders
- Tank en zijafdekking carbon
- M-Carbon Velgen
M-GPS laptimer
Sozius pakket
Radiator beschermer
M-sportzadel
M-remklauwen
M-stuur met stuurverhoger
M-snelgashendel
M- endurance ketting
M-Batterij
M-seatcover
M-bijrijdersvoetsteunen
Akrapovic uitlaatsysteem
Bobbins
Schakelassistent PRO (quickshifter up/down)
Race-Rijmodi
Elektronisch DDC-onderstel
Handvatverwarming
Cruise control
Splitface LED-koplamp me M Logo
6,5 inch TFT scherm met M opstartanimatie
Headlight Pro incl. dagrijlicht
BMW Motorrad ABS Pro
Rijmodi Pro
- Rijmodi Rain
- Rijmodi Road
- Rijmodi Dynamic
- Rijmodi Race
- Rijmodi Race Pro 1-3
- Pit-Lane-Limiter
- Launch Control
- Dynamic traction control (DTC)
- Wheelie control
- Slide control
- Dynamic brake control (DBC)
- Automatische wegrijhulp op hellingen (HSC) Pro
Dynamic damping control (DDC)
Spiegels op stuureinde
Keyless Ride
Gear indicator
Sport modus
Bandenspanningscontrole (RDC)
BMW certificaat aanwezig
1 keyless sleutels aanwezig
1 normale sleutel aanwezig + codekaart
Complete BMW map met alle boekjes + aankoopfactuur aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion