Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
118 kW
Teller:
86.587 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 200 km/u
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrikant: - - -

BMW K 1600 GT


- Kenteken: 02-MF-KS
- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 86587 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1649 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: 16 6E A
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 306 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Metaalkleur
- Windscherm
- Xenon koplampen

Infotainment

- Navigatiesysteem

Overige

- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bluetooth
- Connected services
- Elektr. verwarmde buddy en handvaten
- Elektrisch variabele schokdemperafstelling
- Elektrisch windscherm
- Handvatverwarming
- Keyless start
- Middenstandaard
- Verwarmde buddyseat
- Volle kuip
- Zijkoffers

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie


Zeer nette Dealeronderhouden K1600GT

incl navi!

2 sleutels en 2 afstandsbedieningen

staat op zo goed als nieuwe set road6 GT

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Achteruitrij assistent, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Boordcomputer, Connected services, Cruise control, Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektrisch windscherm, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless start, Koplampen adaptief, Koplampreiniging, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Navigatiesysteem, Verwarmde buddyseat, Volle kuip, Windscherm, Xenon koplampen, Zijkoffers, Alarm, ASR, Startonderbreker, Xenon verlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion