Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
WIT METALLIC
Vermogen:
118 kW
Teller:
103.348 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 232 x 100 cm
Topsnelheid: 200 km/u
Schade: schadevrij

Aangeboden:

Perfect onderhouden K1600 GT afkomstig van 1e Eigenaar voorzien van alle opties.
(betreft een btw motor, prijs is inclusief btw)

Origineel Nederlands geleverde motor altijd keurig onderhouden door dezelfde dealer.
Alle boekjes facturen/ historie aanwezig. 

O.a.:

Akrapovic dempers
ABS/TSC/ ESA
Cruise Control
Hand en buddy verwarming
BMW Navigator
BMW topkoffer in kleur met 3e remlicht
SOS knop
Keyless 
Adaptieve xenon verlichting
Led dagrij verlichting
Radio (met bluetooth modelle)

Meerdere foto`s van betere kwalteit op www.brinkmanmotoren.nl







 

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Achteruitrij assistent, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Boordcomputer, Connected services, Cruise control, Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektrisch windscherm, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless start, Koplampen adaptief, Koplampreiniging, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Navigatiesysteem, Verwarmde buddyseat, Volle kuip, Windscherm, Xenon koplampen, Zijkoffers, Alarm, ASR, Startonderbreker, Xenon verlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Brinkman Motoren
Dokter Larijweg 167-A
Ruinerwold
Plan de route
06-53904214
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion