Nieuwsbrief:

BMW  K 1100 LT - 1992

Bouwjaar:
1992
Kleur:
Rood
Vermogen:
74 kW
Teller:
97.931 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een goedrijdende ( maar minder mooie ) toermotor de K1100 LT

* Bj 1992
* 97.931 km
* 1100cc viercilinder 16 klepper , veel koppel  en loopt prachtig mooi 
* Motor rijdt dus prima , optische staat minder, plekjes vlekjes en een keer vanauit stilstand omgevallen ( dus minder mooi als op de foto's )
* Dus ook een prima technische basis voor ombouw naar een eigen creatie
* 2x zijkoffer 
* 1x topkoffer
* Elec. bedienbaar windscherm
* Alarmlichten
* Comfort buddyseat , is al een keer netjes overtrokken
* techniek:
- voldoende profiel op de banden
- bij 95.000km nog onderhoud gehad, met oa nwe. remblokken olie etc.
- bij 90.000km is er een nwe. koppeling gemonteerd
- facturen van onderhoud/reparatie's vd laatste 5 jaar aanwezig
* Reserve sleutels aanwezig
* prijs 999€ ( VAST ) en inruil mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion