Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
RACING BLUE MET (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
Teller:
8.962 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Betreft een demo motor.

De nieuwe F 800 GS. Uit voorraad leverbaar.
Voorzien van de volgende fabrieksopties:

0179 Windscherm gekleurd
0193 Keyless Ride
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
0451 Style Sport
0499 Verlaging
0519 Handvatverwarming
0538 Snelheidsregeling
0589 Handbescherming
0661 Bagagerek m. kofferrek
077G Buddyseat extra laag
07A6 3 Year Warranty
08CA EU-uitvoering

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
077g buddyseat extra laag, 0222 schakelassistent pro, 0224 rijmodi pro, 0230 comfortpakket, 0233 touringpakket, 0451 stijlvariant 1, 0499 verlagingsset incl lage buddy




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion