Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS - 2024

Garantie: Ja
14850 Km
BLACK STORM METALLIC (DONKER ZWART METALLIC)
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Koppel: 91 Nm
Afmetingen (LxBxH): 224 x 85 x 123 cm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 190 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 20-06-2027

Deze motor is nu bij ons in de showroom te zien in Elst.
Full option F 800 GS
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort-pakket, Cruise control, Dynamic-pakket, Electronic Suspension Adjustment (ESA), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Keyless start, Kleur wit, Kofferdragers links & rechts, LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance ketting, Middenstandaard, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, Stijlvariant Triple Black, Teleservices, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion