Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
ABS , ESA , Alarm
Handvatverwarning en verstelbaar windscherm Givi
Topkoffer en valbeugel
3 maanden motorblokgarantie
Afleverbeurt 250.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82|75.6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12.0 ;1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 75|55|7300 |
Max. koppel | 77|5300 |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak, in het motorblok geďntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | rondlopende O-ringketting met schokdemping in de achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | 192 |
ABS | ja |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, diameter 41 mm |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met dubbelzuigerremklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 110/80 - 19 |
Achterband | 140/80-17 |
Wielbasis | 1562 |
Lengte | 2280 |
Breedte | 890 |
Hoogte | 1215 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 185 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Dat is nog eens onbezorgd rijplezier voor iedereen: de BMW F 700 GS, de directe opvolger van de F 650 GS. Door een kortere eindoverbrenging reageert de 75 pk motor feller op het gas, met behoud van zijn uitstekende handling. Deze combinatie maakt de F 700 GS tot de ideale allrounder binnen de GS familie, wat uw rijstijl ook is en hoe ervaren u ook bent.
Natuurlijk is iets goeds nog beter te maken: met standaard ABS en zowel ESA als ASC in het optieprogramma rijdt u niet alleen veiliger, maar ook veel comfortabeler. Een laag eigen gewicht, een lage zit en de mogelijkheid van een verlagingset af fabriek maken de F 700 GS ook voor vrouwen de ideale allround enduro.
GS gevoel alom: het nieuwe design van het windscherm en de wijzerplaten, de smoke getinte knipperlichten en het LED-achterlicht geven de F 700 GS de volwassen uitstraling die deze machine verdient. En met drie kleurvarianten is uw favoriete kleur er zeker bij: het ingetogen Red Apple metallic, het stoere Ostragrau metallic matt of het dynamische Glaciersilber metallic.
Zoals gebruikelijk bij BMW Motorrad is er ook voor de F 700 GS een ruime keuze uit opties en accessoires waarmee u uw BMW tot in de details naar eigen smaak kunt uitrusten.
Dat is de nieuwe BMW F 700 GS - de ultieme allrounder. |
Welkom bij Bos Motoren te Culemborg.
Ons bedrijf is al 25 jaar actief in de motorfietsbranche. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van motorfietsen,scooters en quads. Tevens kunt u bij ons terecht voor onderhoud en reparatie.
Naast de verkoop van motorfietsen en scooters vindt u bij ons ook motorkleding, onderdelen en accessoires. Onze voorraad motorfietsen en scooters bedraagt ca 150 stuks en wisselen voortdurend. Ook hebben we een speciale afdeling voor de BMW motorfietsen.
De merken die wij voeren zijn : Motoren : Aprilia, BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Triumph, Kawasaki en Harley-Davidson Scooters : Piaggio, Vespa, Kymco, Sym, Derbi en Fosti
| Culemborg, Gelderland |
| 0345-517613 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken