Nieuwsbrief:

BMW  F 650 GS ABS - 2007

Garantie: Nee
70000 Km
Wit
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden: BMW F650 GS 

De ideale allround avonturier!

Ben je op zoek naar een veelzijdige, betrouwbare en wendbare motor voor zowel woon-werkverkeer als lange ritten richting avontuur? Dan is deze BMW F650 GS precies wat je zoekt!

Deze F650 GS staat bekend als één van de meest toegankelijke en duurzame allroad-motoren van BMW. Dankzij het lage verbruik, comfortabele zitpositie en betrouwbare eencilinder motorblok is hij uitermate geschikt voor zowel beginnende rijders als ervaren globetrotters.

Opties en kenmerken:
  • Handvatverwarming voor de frisse ochtenden

  • ABS (veilig en vertrouwenwekkend)

  • Comfortabel zadel, ook voor duo-gebruik

  • Hoog windscherm voor meer rijcomfort bij hogere snelheden

Specificaties:
  • Merk: BMW

  • Model: F650 GS

  • Categorie: Allroad / Adventure

  • Tellerstand: 70000

  • Brandstofsoort: Benzine

  • Bouwjaar: 2007

  • Transmissie: Handgeschakeld

  • Kleur: Wit

  • Motorinhoud: 652 cc

  • Aantal cilinders: 1

  • Vermogen: ±50 pk

  • Gewicht: ca. 191 kg rijklaar

  • Aantal zitplaatsen: 2

BTW/Marge: Marge – de BTW is niet aftrekbaar

Slijtage onderdelen zijn nog prima in orde waardoor je het motorseizoen zonder aanvullende kosten kunt rijden. Hier en daar wat gebruikerssporen, maar dat mag ook voor een fiets uit 2007. Tellerhuis is een keer vervangen, vandaar een afwijkende kilometersstand. Voorzien van een kettingsmeersysteem.

Wij zien u graag in Bergschenhoek om eens deze BMW van dichtbij te bekijken. Mocht uw intresse dan alleen nog maar meer toenemen, is een proefrit natuurlijk ook mogelijk. Van Kleef Motoren biedt ook verschillende garantie mogelijkheden.

Van Kleef Motoren is RDW erkend en aangesloten bij Motorgarantie.nl, Numotorrijden.nl en Slimm Verzekerd.

Bij Van Kleef Motoren kunt u terecht voor:
- Groot onderhoud
- Klein onderhoud
- Overige reparaties
- Schadeherstel
- Bandenservice
- Verkoop van schitterende occasions. Inruilen van uw motorfiets doen wij ook.
- Financiering
- Gratis 5 dagen all-risk verzekering
- Bezorging van de motor is mogelijk.
- Gratis tenaamstelling op locatie
- Export

Dorsvloerweg 419
2661 MN BergschenhoekBereikbaar op 010-3411446 of 06-41293124.
Mailen mag ook naar info@vankleefmotoren.nl

Maandag t/m vrijdag zijn wij geopend van 09:00 tot 17:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00.

Heeft u interesse in een motorfiets en komt het op onze openingentijden niet uit, bel ons vooral op om te vragen naar de mogelijkheden.

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Kleef Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion