Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2024

Garantie: Ja
3000 Km
IMPERIAL BLUE
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - 2024
Modelcode: K07
Typenummer: 0C51

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm

Milieu
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 23-02-2027

Overige informatie
Verbruik combinatierit: 77 kWh/100km
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Avantgarde, Avantgardepakket (0577), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Buddyseat Comfort (077T), City pakket, Comfort-pakket, Connected services, Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Getint windscherm (0179), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur wit, Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Multimedia-voorbereiding, Pro pakket, Rijmodi Pro (0224), smartphone integratie, Snellader (04U2), Teleservices (06AE), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Verwarmde buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion