Nieuwsbrief:

BMW  C 650 GT - 2019

16358 Km
N.v.t
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Beschrijving
Erg mooie BMW C 650 GT in de Option 719 sparkling storm metallic kleurstelling, de motor verkeerd zowel optisch als technisch in bijna nieuw staat.
Motorfiets komt van de eerste eigenaar en is al enkele jaren bij ons in onderhoud en wordt geleverd met boekjes en onderhoud historie, verder is de motor uitgerust met de volgende originele BMW optie's

S0198 Highpakket
S0202 Dagrijverlichting
S0430 Veiligheidspakket
S0518 Verwarmbare buddyseat
S0519 Verwarmbare handvatten
S0530 Bandenspanningcontrole (RDC)
S05A1 Side view Assist
S0603 Anti diefstal systeem

Algemene gegevens
Kilometerstand: 16358.
Motortype: 4 takt 2 cilinder lijnmotor
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2019
Versnellingstype: CVT-overbrenging
Kleur: sparkling storm metallic

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 647 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 44 KW / 60 pk
Koppel: 63 NM
Rijklaar gewicht: 261 kg






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion