Nieuwsbrief:

BMW  C 400 GT - 2024

Garantie: Ja
1505 Km
IMPERIAL BLUE
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - 2024
Modelcode: K08
Typenummer: 0C61

Technische informatie
Koppel: 35 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 13 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 139 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 78 x 144 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Historie
Aantal eigenaren: 3
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Bluetooth, Dagrijverlichting (0202), Elektronisch Stabiliteits Programma, Keyless Ride (0193), Keyless start, Kleur wit, LED achterlichten, LED koplampen, Multimedia-voorbereiding, Stijlvariant Exclusive (0452), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion