Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Deze Beta RR480 4T staat erbij in waanzinigge nieuwstaat!
De vorige eigenaar is er altijd zeer zuinig mee geweest zoals u kunt zien!
480, de sterkste motor van Beta!
- _____________________________________________
Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.
Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!
Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.
De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.
Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.
Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.
Joppen Motoren
Strijperdijk 3D
5595XM Leende
T. 0402062033
E. info@joppen.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2018/BETA/2018-Beta-480RR-Race-Edition.jpg) |
Motor | Eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 100|60.8 |
Cilinder inhoud | 477.5 |
Comp. verhouding | 11,86:1 |
Kleppen | 4 kleppen, DOHC |
Brandstof toevoer | Dubbele injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe, molybdeen staal |
Vering voor | 48mm Hydraulische USD vork |
Vering achter | Monoshock |
Remmen voor | 260mm golfschijf , dubbel zuiger remklauw |
Remmen achter | 240mm golfschijf, enkele zuiger remklauw |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 140/80-18 |
Wielbasis | 1.490 |
Lengte | 2.180 |
Breedte | 807 |
Hoogte | 1.270 |
Zithoogte | 940 |
Drooggewicht | 110 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: CAGIVA, DUCATI, HUSQVARNA, MASH, MV AGUSTA |
Joppen Motoren is een allround motorzaak met de motor voor elke keus.
Ook voor onderhoud, service, kleding, en accessoires. De rijke historie van het bedrijf zorgt altijd voor maatwerk advies en de best passende prijs.
![](/icon-location.png) | Leende, Noord-Brabant |
![](/icon-tel.png) | 040-2062033 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken