Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Grey/ Green/ White
Vermogen:
56 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Leverbaar in de kleuren: Pearl white/ Anthracite grey/ Forest green. 
Incl. complete aflevering, volle tank brandstof, tenaamstelling en 3 jaar fabrieksgarantie.







Extra luxe voor de TRK 702 in 2025
Het 2025-model is extra rijk uitgerust en standaard voorzien van:

  • Handvatverwarming – warme handen in koude omstandigheden
  • Zadelverwarming – meer comfort voor lange ritten
  • Hoog windscherm – optimale bescherming tegen rijwind
  • Valbeugelset – extra bescherming voor motor en rijder

De gloednieuwe Benelli TRK 702 is een comfortabele, zeer complete en onvermoeibare globetrotter. Ontworpen om onvergetelijke avonturen aan te gaan en uitermate geschikt om eindeloos mee te toeren. Deze tweewieler is geboren om te reizen!

Leverbaar in de kleuren: Pearl white/ Anthracite grey/ Forest green. 
Incl. complete aflevering, volle tank brandstof, tenaamstelling en 3 jaar fabrieksgarantie.

 
Opties en Accessoires:

Het 2025-model is extra rijk uitgerust en voorzien van:

Handvatverwarming – nooit meer koude handen
Zadelverwarming – meer comfort voor lange ritten
Hoog windscherm – betere bescherming tegen rijwind
Valbeugelset – extra bescherming voor motor en rijder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leusinks Motoren
Handelsweg noord 41
Dronten
Plan de route
0321-701900
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion