Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2017, 28403 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 34970 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2019, 31320 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.445,- p/mnd klik hier
2019, 27500 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.250,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2020, 4200 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2021, 12223 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.440,- p/mnd klik hier
2021, 1334 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 2246 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2022, 23435 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2022, 14600 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2023, 5417 Km
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.295,- p/mnd klik hier
2023, 495 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2024, 12912 Km
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2024, 5298 Km
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.499,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BENELLI
© 2000 - 2025 Motoroccasion