Nieuwsbrief:

BENELLI  TORNADO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DIV. KLEUREN
benelli - tornado
benelli - tornado
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met trots presenteert Benelli de gloednieuwe Tornado 550: een sportmotor die design, prestaties en dagelijks gebruik naadloos weet te combineren. Effectief op het circuit, comfortabel op de weg! Deze nieuwste toevoeging aan de fairing-serie van Benelli blaast het iconische ‘Tornado’- label nieuw leven in met agressieve lijnen, moderne oppervlakken en een compromisloze rijervaring.

Ontwikkeld door het R&D-team en het Centro Stile in Pesaro, is de Tornado 550 ontstaan uit het platform van de TNT 500. Het resultaat is een dynamische en verfijnde sportmotor, met scherpe vormen die zich van de koplamp tot aan het strakke achterdeel uitstrekken. Het opvallende dagrijlichtontwerp – geïnspireerd op de leeuwentanden, een knipoog naar Benelli’s historische embleem – benadrukt het unieke karakter van deze machine. Ook de achterlichten zijn stijlvol geïntegreerd in de richtingaanwijzers.
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion