Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Leoncino 800 is nu verkrijgbaar in de exclusieve Ultra Black-uitvoering. Een moderne, stijlvolle motor die volledig in het zwart is gehuld en een krachtige uitstraling combineert met het iconische design van Benelli.Van de tail tot het voorspatbord, van de tank tot de zijskirts – elk detail is in diepzwart uitgevoerd, waardoor de Leoncino 800 een tijdloze en gedurfde look krijgt. Het beste van twee werelden: klassieke lijnen met een eigentijdse, sportieve flair.Ontdek de Leoncino 800 Ultra Black nu bij de dealer en ervaar de ultieme combinatie van traditie en moderne perfectie. Bestel hem vandaag nog er zijn 30 exemplaren beschikbaar in de Benelux! 

Incl. complete aflevering en 3 jaar fabrieksgarantie.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leusinks Motoren
Handelsweg noord 41
Dronten
Plan de route
0321-701900
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion