Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 R APRC - 2011

Garantie: Nee
16750 Km
Geel / carbon
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Keurige Tuono V4 met traction control APRC en ABS.
Het motorblok is van 2016 en volledig door ons gereviseerd ,o.a. nieuw zuigerveren ,gemodificeerde spanner en ketting-geleiders.
Tevens handgemaakte klepgeleiders afkomstig van Aprilia racing en race klepveren voor de inlaat nokkenassen.
Dit is gedaan wegens olieverbruik. ( (Klepgeleider misbatch type 2016) Het blok komt uit een RSV4 van 2016.
Alle bewijzen / foto's zijn erbij. Het blok loopt super en geen geratel na het starten.
Nieuwe lithium accu ,banden ,kettingset en remblokken voorzijde.

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering
  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.

Opties en Accessoires:
ABS, Akrapovic sport demper, Ecu mapping aangepast, hendels, andere, motor slip regeling, Quickshifter, Stuurdempers, tidy tail, Traction Control, Versnellingsindicator, Evotech plaathouder, Korte Vtrec hendels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion