Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 - 2021

Garantie: Ja
11368 Km
Rood-grijs
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Italiaans vrouwen, italiaanse huizen, italiaanse kleding èn italiaanse motorfietsen......altijd zó mooi [ je vraagt je af : wat zit er toch in die pasta .....? ] . Wij hebben deze italiaanse schone voor jou ingeruild . Uitgevoerd met ABS, boordcomputer, bar-end mirrors, LED verlichting, cruise control, wheelie control, 5 riding modes, quickshifter en een - beter dan Eros Ramazotti klinkende Akrapovic uitlaat ! Pachtige motorfiets met een zeer aantrekkelijke kilometerstand !!!

Overigens is deze motorfiets nog niet gepoetst !
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaat, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Bar-end mirrors, Boordcomputer, Cruise Control, Getint windscherm, Korte kentekenplaathouder, LED dagrijverlichting, LED koplamp, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Nederlands geleverde motorfiets, Quickshifter, Radiator beschermer, Special Edition, Wheelie control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion