Nieuwsbrief:

APRILIA  SR GT 200 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Diverse
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prijs
€ 4.899,-- inclusief BTW en BPM SR 200 GT
€ 4.999,-- inclusief BTW en BPM SR 200 GT sport
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
nieuw
Kilometerstand
1km
kleur
diverse kleuren
Motor
174cc 4-takt injectie
Transmissie
automaat
Opties/specificaties

De scooter met het Aprilia-DNA

Bij de Aprilia SR GT 200 / Sport is de verwijzing naar de wereld van de motorfietsen nog sterker dankzij het ontwerp, het rijgevoel en de hele hoge waarden waarmee hij aan de top van zijn categorie staat. Een mix van kracht en veelzijdigheid die probleemloos elke situatie in de stedelijke context trotseert: kuilen, tramsporen, putdeksels of kinderkopjes, altijd met behoud van de wegligging en de hele hoge prestaties. De moderne Euro 5-motor, een 174 cc i-Get ééncilinder, is de finishing touch om de stad mee te veroveren.

i-Get 200 motor

De i-Get 200 motor met Start&Stop-systeem RISS is de drijvende kracht achter deze nog beter presterende versie van de SR GT. Een temperament dat nog eens wordt versterkt door de nieuwe aluminium cilinder met Nikasil coating, een van de motorfietsen afkomstige oplossing die het brandstofverbruik optimaliseert.

Een agressievere stijl

De speciale Sport-uitvoering is met de satijn kleuren Street Gold, Iridium Grey en Red Raceway nog duidelijker geïnspireerd op de typische liveries van Aprilia's sportmotoren. Dit zijn perfecte matches voor de rood gelakte velgen en het tweekleurige zwart-grijze zadel met rode stiksels. De letters Aprilia zijn aangebracht op de zilvergrijze voetsteunen, terwijl de middentunnel en de zijkappen in matzwart zijn uitgevoerd, met bijpassende handgrepen voor de passagier. Tot slot vinden we op de zijkanten van de kuip de grote "a" van Aprilia.
 

Deze motorscooter hebben wij op voorraad staan en wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, volle tank, te naamstellen, 24 maanden garantie, 24 maanden pechhulp EUROPA en de 1000km beurt bieden wij aan voor € 60,-- exclusief materiaal.

 


  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefritten mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, Automaat, LED dagrij verlichting, Middenbok, opbergruimte, Smoke windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion