Nieuwsbrief:

APRILIA  MOTO 6.5 - 1997

Garantie: Ja
29500 Km
ZWART
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
aprilia - moto--65
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1997

Nog af te bouwen scambler, de basis is
er alleen de tijd ontbreekt.. Alle
orignele spullen aanwezig. foto 1 is
het idee waarop gebouwd werd

= Bedrijfsinformatie =

Handelen doen we liever persoonlijk telefonisch of beter nog naast de motor. OPENINGSTIJDEN: Om u de aandacht te kunnen geven en er voor te kunnen zorgen dat u kunt proefrijden werken wij op afspraak. We zijn een klein team dus aanwaaien kan soms een gesloten deur betekenen. tel. 0640871516 tiel@solomoto.nl VOOR BEZOEK IS HET VERSTANDIG OM EVEN VOORAF AAN TE GEVEN. IK WERK ALLEEN EN DAAROM KAN HET VOORVALLEN DAT IK EVEN WEG BEN. zondag enkel op afspraak maandag enkel op afspraak DI: 9:30-12:00 (OP AFSPRAAK) WOE: 9:00-17:30 uur DO: 9:00-17:30 uur VRIJ: 9:00-17:30 uur ZA: 9:00-16:00 uur BUITEN DEZE TIJDEN ZIJN ER UITERAARD OOK MOGELIJKHEDEN MAAR BEL DAAR EVEN VOOR 0640871516




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Solo Moto Tiel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion